30 Mayıs 2013 Perşembe

Bir hikaye ki seninle başlar 
hasretinde mızrak olur sana yürüdüğüm yollarda taşlar
derler ki bu gülü büyütmede çokça akıtmalı gözlerden yaşlar
nasıl bir ezgisin gün gece bilmez gönül kulağında çınlarsın
kah sert bir poyraz olur ümitleri esişinle budarsın
senin masumluğunda gizlienmişdişi bir pelenk
ben kozadan yeni çıkmış sana kanat çırpan kelebek
nasıl bir efsun var bilemedim gözlerinde
kerem oldum yandır beni düğmeden közlerinde
med-cezirler dans eder senin sözlerinde
ve yarın gün senin günün olur ,
kah elemli kah hırçın bir ezgi olur
sen yürüyünce tüm çiçekler seyrine dulur
yetişmedi emsalince ağrı dağında bir kardelen
sen gibi bir güzel görmedi ne babil ne helen
benim dur durak bilmeden aşktan ordularla seni fethe gelen
yer gök ufuk nazarımda herşey sen olmuş
gönülde tüm hissiyat senin için divana durmuş
garip bir geda aşktan yayı senin için kurmuş
o ezgiyle gelen geceme nurmuş
gün beşer hasretine kavuşunca bayram olur
doğduğun gündür yarın ömrüme milat olur
bu yıl olmadı dilerim gelecek yıl birlikte olur
yarın doğum günündur güzellerin şahı 
sen yürü benli günlere yılmadan nolur!
(M.A.D.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder